Over RObert ARnoldy en liefde voor het vak

Over Ro ArAls kind maakte ik graag al van twee oude fietsen een hele. Ik knutselde en bouwde met vriendjes de meest bijzondere boomhutten en streed met fikse zandkastelen tegen de opkomende vloed.

Ik was 8, 9 jaar en sprak met veel lol de eerste radiospotjes met geluidseffecten in op een Philips taperecorder. Van reclame voor snertsoep tot Märklin-treinen en 'Ktell'-jingles. Alle 13 goed, je kent het wel... Het kon niet gek genoeg en op dat moment dacht je er niet over na dat dit nog wel eens heel dicht bij je latere beroep zou komen...

Met energie beter maken

Goed om je heen kijken, dingen met energie beter maken, mooier maken. Iets bedenken en dat goed uitvoeren. Inmiddels ben ik wel wat ouder en wijzer maar de passie zit er nog steeds sterk in. De hobby’s zijn inmiddels verschoven naar een actief gezinsleven, moestuinieren, lekker rennen en sociale projecten. Ik pas het inventieve, analytische en resultaatgerichte ook toe in het communicatievak.

Liefde voor het vak

Na een bachelor in Communicatie werkte ik jaren als account manager bij reclamebureaus en als zelfstandig communicatieadviseur. Zo werkte ik met veel plezier op complexe overheidsprojecten en voor diverse start-ups. Met liefde voor het vak en met de klant centraal.

Als ondernemend marketing en communicatieadviseur werk in het liefst van idee naar realisatie. Dat voelt niet als werk en dat hoor ik ook van klanten terug. Samen zorgen dat het beter gaat. Want als je ergens vol voor gaat komt het enthousiasme vanzelf. En dat geldt ook voor je klanten.

Mooi voorbeeld?

Vind je dit een mooi voorbeeld van persoonlijke storytelling? Bekijk dan ook wat de tool ‘storytelling door medewerkers’ voor je bedrijf kan betekenen. Laat je horen voor een pasklaar concept in tekstredactie, vormgeving en productie.

Vraag het mij gerust:

 







  Alle velden zijn verplicht
Deze website is gemaakt met de Websitemachine.nl menu