nieuws

online community

Online community MKB laten groeien

, ,

Onboarding MijnMKB verder verbeteren De online tips die ik, RO(bert) AR(noldy), als fan en columnist geef op de online community ‘MijnMKB‘ triggerden het management van MKB Servicedesk. Dit leidde tot een energieke, uitdagende opdracht voor meer rendement. Hoe leuk is dat! De komende maanden brengt ROAR de klantcontactmomenten, toeleiding en -mogelijkheden (touchpoints) in kaart. Daarna […]

digitaal

Nieuwe standaard digitaal bereiksonderzoek

, ,

NOBO zal ook in 2018 de marktstandaard zijn voor het meten en rapporteren van online bereik in het MediaPanel van ruim 5.000 respondenten. Bekijk de grootste online spelers volgens dit digitaal bereikonderzoek.

communicatiefeitjes

De laatste communicatiefeitjes

Communicatiefeitjes over doelgroepen, mediagebruik en trends. Wist je dat? Heb je u ook een bijzonder feit voor deze lijst? Verras ons!

online advertising

Bereik ruim helft Nederlanders met regionale dagbladen

, ,

NPD Nieuwsmedia geeft weer een scherpe analyse van het bereik regionale dagbladen. Zo heeft in de laatste 12 maanden ruim de helft van de Nederlanders een regionaal dagblad gelezen.

sitecontent

Samenwerken voor sitecontent

, , , ,

De afgelopen maanden heeft ROAR als Friend van de Ontwerpfabriek support gegeven aan hun relaties. De opzet of het onderhoud van een site geeft vaak aanleiding om eerst eens stil te staan bij de bedrijfsvoering.

Stimuleer het creatieve proces: methodieken

,

Diverse methodieken om de creativiteit aan te jagen, te sturen en te optimaliseren. Voor in uw eigen organisatie tijdens overleg- en brainstormsituaties.

online advertising

Zes principes voor online advertising

, , ,

Hoe pas je effectief online advertising toe. Wat werkt in tekst en beeld en wat niet. Maak kennis met 6 handige uitgangspunten. Zie wat werkt!

columnist marketing communicatie

Columnist voor rendement in mkb

Robert Arnoldy is columnist voor mkb servicedesk. Robert wil ondernemers in het mkb helpen aan meer rendement door de klanttevredenheid te maximaliseren.

Inspiratie voor mkb event

Ook een klanteninspiratiedag?

, ,

Om de opening van een nieuwe kastenafdeling bij Schipper in Hilversum onder de aandacht te brengen verzorgde ROAR de publiciteit rond een Inspiratiedag Keukens en Kasten.

mediastrategie

Mediastrategie en creatief concept versterken elkaar

, , ,

Voor een optimaal rendement van elke reclameeuro is aandacht voor een passende mediastrategie tot en met de evaluatie van de mediacampagne van groot belang.

project social media

De projectkracht van social media

, , , ,

De Vitale Moestuin: RObert ARnoldy zet zich maatschappelijk in voor de implementatie van moestuinen bij zorginstellingen waarbij de social media facebook en Twitter maximaal worden benut.

Trends voor de juiste strategie

,

Kennis van wat er leeft en hoe men beleeft kan als basis dienen voor de juiste strategie vertaald in een treffend concept… Inzage in verschillende trends: van rationalisering tot flexibilisering.

goedkoper e-mailings maken

Goedkoop nieuwsbrief mailen

,

ROAR brengt een praktische online tool voor verzending en monitoring van e-mailings. Op een eenvoudige manier relaties informeren over diensten en producten.

site en weblog wordpress

Gemakkelijke CMS-site en weblog

,

ROAR maakte de site voor organisatiedeskundige en mental coach Derk de Kloet. Met een eenvoudig Content Management Systeem kan de auteur de site zelf actueel bijhouden. Ook zo’n site?

onderzoek

Stem mediabudget af op concurrentie

, ,

Om je mediabudget te bepalen is het ook goed om naar de concurrentie te kijken. Zo is de ranking van het eigen merk opvraagbaar.

restyling lesmateriaal

Toe aan een make-over? Restyling!

, , ,

Een make-over voor uw documentatie… Houdt u uw bedrijfsuitingen alleen maar bij en past u af en toe een tekstje of productgroep aan? Of wijzigt uw logo door een fusie? Dan is het tijd om actief naar uw positionering te kijken.

communicatienetwerk

RObert ARnoldy ‘friend’ van netwerk

RObert ARnoldy maakt nu deel uit van een sterk netwerk van communicatiespecialisten met eenzelfde grondhouding: resultaat is het gevolg van inhoud.

collectieve campagne

Meer omzet met collectieve campagne

,

Omzetverhoging kan op indirecte wijze met inzet van een collectieve campagne. Wilt u vrijblijvend advies voor de inzet van een campagne met branchegenoten of binnen de vertikale bedrijfskolom?

klantbehoefte centraal

Stel de klantbehoefte centraal

Van 2.0 naar 3.0: Nog niet elke organisatie is klaar voor deze ontwikkeling, maar als ambitieuze marketeer en communicatieprofessional dien je voorop te lopen. Sta stil bij de wereld waarin we leven en kijk vooruit.

workshop klant service

Klantenaandacht krijgen kun je leren

,

Via workshops, persoonlijke trainingen of hulpmiddelen zoals een klanttest verbetert u de score van uw acties. Om succesvol te zijn, heeft u actuele kennis en een helder plan nodig

gepersonaliseerde memoblaadjes

Gepersonaliseerde memoblaadjes

, , ,

Tip voor een originele ‘Give away’: memoblaadjes op naam in uw huisstijl. Om verrassend persoonlijk voor de dag te komen bij prospects of relaties. Ook origineel als eindejaarsgeschenk.

campagne met free publicity

Campagne met free publicity voor retail event

, , ,

Met regelmaat organiseert Schipper Keukens een smakelijke Kookshow-dag. ROAR pleegt voor elke Kookshow-dag de regionale PR en advertising volgens beproefd recept.

resyling design voor promotie

Restyling promotie Hogeschool

, , , ,

TMO, Hogeschool voor Modemanagement heeft zich vernieuwd met een strak promotiedesign. ROAR tekende voor de restyling van het design en de produktie.

copy verhalen

20 Verhalen in werking voor Lekkerwegpas

,

ROAR heeft met maar liefst twintig spannende verhalen een tekstuele bijdrage geleverd aan het Uropas-project van Zorn. De provincie Utrecht is initiatiefnemer van deze Uropas. De pas is bedoeld voor alle leerlingen uit groep 3 tot en met groep 8.

introductiefolder

Introductiefolder MISCEA Handhygiene Systeem©

,

Door MISCEA is ROAR gevraagd de Engels-talige introductiefolder te vervaardigen voor het MISCEA Handhygiene Systeem©. Hiermee zal de Britse dentale markt worden benaderd.

beursposter met wedstrijd

Ludieke studiebeursactie TMO geslaagd

, ,

TMO Hogeschool voor ModeManagement kijkt weer terug op een goede Utrechtse studiebeurs. Ditmaal met een ludieke winactie in de juiste styling.