Online community MKB laten groeien

, ,
online community

Onboarding MijnMKB verder verbeteren

De online tips die ik, RO(bert) AR(noldy), als fan en columnist geef op de online community ‘MijnMKB‘ triggerden het management van MKB Servicedesk. Dit leidde tot een energieke, uitdagende opdracht voor meer rendement. Hoe leuk is dat! De komende maanden brengt ROAR de klantcontactmomenten, toeleiding en -mogelijkheden (touchpoints) in kaart. Daarna volgt praktisch advies, copy, branding en (campagne)ideeën voor hogere conversies. Innovatie en inventiviteit daar draait het om!

Concrete doelen zijn:

  • bezoek verhogen
  • meer basisaccounts
  • interactie en content laten groeien
  • meer betalende (Plus)leden

Van offline naar online community

online communityAl tijdens de eerste werkzaamheden kwam het besef van de fraaie techniek waar ook MijnMKB gebruik van maakt. Bigdash biedt de software om je klanten of leden te verbinden. Met de online community geef je hen een plek om zich ook online te profileren. Voor toegevoegde waarde met je netwerk en door relevante content. De Software as a Service (SaaS) is gebouwd op het Google Cloud Platform. Het is schaalbaar voor elke organisatie ongeacht het aantal gebruikers. Daardoor lijkt het ook erg geschikt om bijvoorbeeld een familiegevoel onder franchisers te kweken. Big Dash werkt ook nog eens perfect op elk apparaat.

Kennis, expertise en inspiratie

online community mijnmkbOpdrachtgever MKB Servicedesk maakt deel uit van Dutch Network Group en is al vanaf 2004 voor de ondernemer een herkenbaar merk. MKB Servicedesk is ontstaan vanuit de vraag van ondernemers. MKB-Nederland is aandeelhouder droeg bij om een veelzijdige dienstverlening te ontwikkelen toegespitst op de wens van de ondernemer. Inmiddels bestaat het aanbod van MKB Servicedesk uit een uitgebreid pakket producten, om ondernemers optimale support te geven. De volgende stap is de online community meer in de eigen netwerkkracht te zetten.

Binnenkort meer over de online community!

Denk je ook in verbeteringen? Vraag een vrijblijvend gesprek of offerte aan via de contactpagina.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws zoals dit bericht over de online community: Meld je aan voor de nieuwsbrief.