Profiel van je laat-je-horen-man RObert ARnoldy

Als kind maakte ik graag al van twee oude fietsen een hele. Ik knutselde en bouwde met vriendjes de meest bijzondere boomhutten en streed met fikse zandkastelen tegen de opkomende vloed. Ik was acht, negen jaar en sprak met veel lol de eerste radiospotjes met geluidseffecten in op een Philips taperecorder. Van reclame voor snertsoep tot Märklin-treinen en ‘Ktel’-jingles. Alle 13 goed, je kent het wel. Het kon niet gek genoeg en op dat moment dacht je er niet over na dat dit nog wel eens heel dicht bij je latere beroep zou komen…

Goed om je heen kijken, dingen met energie beter maken, mooier maken. Iets bedenken en dat goed uitvoeren. Inmiddels ben ik wel wat ouder en wijzer maar de passie zit er nog steeds sterk in. De hobby’s zijn inmiddels verschoven naar een actief gezinsleven, lekker rennen en kustfietsen, sociale projecten en startups. Ik pas het inventieve, analytische en resultaatgerichte ook toe in het marketing- en communicatievak.

Samen zorgen dat het beter gaat

Na een bachelor in Communicatie werkte ik jaren als account manager bij reclamebureaus en als zelfstandig communicatieadviseur met mijn eerste bureau Arnoldy-communicatie. Ook werkte ik, als communicatieadviseur, met veel plezier op complexe (online) overheidsprojecten. Met liefde voor het vak en met de klant centraal. De laatste jaren lag het accent op invulling geven aan maatschappelijke, sociale doelen. Zoals met mijn persoonlijke project Vitale Moestuin en als mede-initiatiefnemer van het hulpplatform voor ouderen Alleszelf.nl. Door mijn passie te volgen maakte ik met ROAR een frisse start in mijn vakgebied zonder het ‘Arnoldy-communicatie’-kind weg te gooien met het badwater.

Als ondernemend adviseur in (online) marketing en communicatie werk ik het liefst van idee naar realisatie. Daarbij ligt mijn focus op het verhogen van de klantervaring en de opvalwaarde. Dan behaal je de beste resultaten en dat hoor ik dan ook van klanten terug. Samen zorgen dat het beter gaat. Want als je ergens enthousiast voor gaat, profiteren ook je klanten daar zichtbaar van.

Vind je dit een mooi voorbeeld van persoonlijke storytelling?

Bekijk dan ook wat de tool ‘storytelling door medewerkers’ voor je bedrijf kan betekenen.
Laat je horen voor een pasklaar concept in tekstredactie, vormgeving en productie

 

Met hartelijke groet,

RObert ARnoldy

je laat-je-horen-adviseur

Zie meer op mijn Linkedin