missie

Ondernemers helpen aan meer rendement door de klantervaring te maximaliseren. Want tevreden klanten zijn de beste ambassadeurs. Zij zijn de spreekbuis van positieve ervaringen met het aanbod van producten en diensten. Als de beleving van de klant bij elk contactmoment optimaal is, stijgt de klanttevredenheid. Alleen dan beïnvloedt communicatie het marktaandeel structureel. Een ‘mission possible’ voor ROAR en haar relaties.

visie

Een toename van tevreden klanten behaal je door een effectieve communicatieslag te maken. De klantbehoefte en klantervaring dient als uitgangspunt voor effectieve én inventieve marketing communicatie. Vanuit de klantdialoog en de oorspronkelijkheid is zo meer resultaat te behalen. Dat doel kan maatschappelijk zijn, financieel of allebei. Die dialoog gaan we ook met onze klanten aan om samen meer resultaat te behalen. ROAR… laat je horen!

strategie

Met persoonlijk, vakkundig advies en concrete, ontzorgende tools helpt ROAR ondernemers te professionaliseren. Dat doen we structureel en stapsgewijs op basis van praktisch klantonderzoek en/of praktijkervaringen. Haalbaar én betaalbaar in een passend tempo. De middelen komen pas aan bod als je weet wat je bij wie wilt bereiken. De strategie bepalen we met persoonlijk advies en met oog voor de markt. Door goed te luisteren, door te vragen en te sparren, dringen we door tot de essentie van de onderneming. Alleen zo kom je tot verrassende en effectieve oplossingen.

De middelen maken onderdeel uit van de contactmomenten met de klant. Zo ondersteunen de middelen natuurlijk het bereiken van de doelstellingen. Nog concreter: met een sparsessie, met goede blogs, online campagnes via adwords en facebook, advertenties, facebookpagina’s, brochures en ja, óók folders, tweets, e-mailings, uitnodigingen, verhalen, magazines, kranten, displays, internetsites, persberichten, direct mailings, banieren, buitenreclame, banners, logo’s, huisdrukwerk, posters, kalenders, gimmicks, toeters en bellen.

Roar werkt met een netwerk van ervaren partners op het gebied van onderzoek, copy, concept, vormgeving, internet, online groei, training, drukwerk, mediaplanning en -executie. Expertise, resultaten en korte lijnen zijn ons handelsmerk.

Bekijk de tools voor meer klanttevredenheid.