test klanttevredenheid

simpel inzicht met test klanttevredenheid

Met deze tool heb je binnen 3 weken inzicht in de tevredenheid van je klanten. De test klanttevredenheid maakt gebruik van de Net Promoter Score (NPS).

Is jouw klant een Promotor?

Deze test klanttevredenheid verdeelt je klanten onder in ‘Promotors’, ‘Passief Tevredenen’ en ‘Criticasters’. Voor de score verminderd de test het percentage Promotors met het percentage Criticasters. Het resultaat noemt men de Net Promotor Score (NPS). Het is een percentage dat de klantenloyaliteit van je onderneming definieert en sterk gerelateerd zal blijken met de autonome groei van je onderneming.

Wat krijg je?

  • inzicht in de klanttevredenheid
  • NPS-score
  • alle kansen voor een hogere score
  • top 5 kansen
  • rapport in Powerpoint en Excel.

Hoe werkt het?

  • je doelgroep bestaat uit maximaal 200 deelnemers.
  • je bestelt online via de contactpagina.
  • je ontvangt een bevestiging en een korte aanleverinstructie van de e-mail adressen.
  • binnen maximaal 3 weken na ontvangst van de adressen, ontvang je de rapportage.

Opties

De test kun je aanvullen met:

  • resultaten en adviesgesprek door klantspecialist
  • responsverhogers (bijv. bellen van non-respondenten)
  • grotere populatie.

Direct doen

Voor de basisversie investeer je € 899,-. Wil je een optie gebruiken of heb je andere wensen? We maken dan graag een persoonlijk voorstel.

Geïnteresseerd?

Wil je meer weten? Neem dan contact op met je klantspecialist.