zet je medewerkers in de etalage met storytelling

Klanten willen weten wie hen helpt. Klantenbinding begint nu eenmaal bij kennen en gunnen. ROAR laat je medewerkers vertellen over hun dromen, inspiraties en overtuigingen. Dat geeft meer vertrouwen en spreekt aan.  Stel je eens voor…

Persoonlijk en warm medewerkers profileren

Deze aanpak is een onderdeel van storytelling. Je verhaal vertellen vanuit de oprechte emotie en passie. Zo laat je mensen natuurlijk communiceren. Want persoonlijke, warme verhalen zijn een sterk communicatiemiddel om de visie en strategie van een bedrijf uit te dragen. Naar klanten en stakeholders om maar eens een begin te maken.

Door medewerkers in de zonnige etalage te zetten, wil de klant bovendien niet meer perse alleen door de (winkel)eigenaar geholpen worden. Medewerkers profileren via storytelling versterkt de teamgeest en kwalitatieve uitstraling. Zo’n presentatie kan gewoon op de site en maar ook in de bedrijfsdocumentatie en op social media. Hoe zo’n verhaal eruit kan zien? Bekijk hier het voorbeeld van je laat-je-horen-adviseur.

Direct doen

Vraag het Robert gerust. Hij kan ook voor jouw organisatie de methodiek van storytelling toepassen. Maak gebruik van dit pasklare concept in tekstredactie en vormgeving.

Geef je medewerkers een gezicht met een persoonlijk verhaal:

  • Interview ter plaatse
  • Copy
  • Fotografie (3 packshots en 1 profielfoto)
  • Creatie ‘totaal visual’
  • Digitale aanlevering beeld en tekst

Per story: euro 250,- ex BTW
Pakketactie storytelling euro 600,- voor 3 medewerkers


NB Plaatsingsadvies op aanvraag